WINE TASTING & PARAGLIDING!

Idag var jag på vinprovning tillsammans med Linda och Therese, det var väldigt trevligt! :) Vi åkte till fyra olika vingårdar och smakade cirka 20-25 olika viner! Det var dessutom ost- och chokladsmakning!
 
 
 
 
 
 
 
Guiden, vi fick smaka vin direkt från tunnorna som inte börjat säljas ännu:
 
En get som kom ut ur sitt lilla hus, hahaha...
 
 
 
 
På eftermiddagen åkte jag, Miranda och Vera på paragliding, så sjukt kul var det!
Tyvärr varade det hela bara under 10 minuter eller nått sånt. Vi lyfte från Signal Hill och landade nere i Seapoint där dom sedan bjöd oss på en öl/cider bara för att det var deras sista flygning för dagen, haha! Nu är jag lite sugen på att göra Sky Diving, men inte helt säker på om jag vågar än, hehe...
 
 
 
 
 
 
Nu har jag snart varit här i Kapstaden i 3 veckor, alltså har jag bara halva min tid kvar!! Tiden går så otroligt fort, så jag är glad att jag redan har hunnit göra mycket, men än finns det mycket kvar som jag vill hinna med!
 
Det har varit en intensiv helg så nu behöver jag en god natts sömn, godnatt :)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

moawidens.blogg.se

Min volontärresa till Kapstaden, Sydafrika.

RSS 2.0