DON'T DREAM YOUR LIFE, LIVE YOUR DREAM!

 
Här kommer lite bilder från hund- och katthemmet jag jobbar på. Det kallas DARG, Domestic Animals Rescue Group. Där tas herrelösa och misskötta hundar och katter in och får stanna tills de blir adopterade.
Här jobbar jag tisdag-torsdag och på barnhem måndagar och fredagar.
 
 
 
 
 
 
 
 
Det finns 2 kullar med kattungar också som jag inte hunnit tagit kort på ännu men det kommer förhoppningsvis under nästa vecka. Det finns också en mamma som är höggravid så jag hoppas hennes ungar kommer snart :D
 
Det finns också 3-4 kullar med valpar:
 
 
 
 
De flesta hundar som är där har varit där ett tag och har en god hälsa. Men några av dom har nyss kommit in och är i förfärliga tillstånd som denna:
 
 
 :'(
 
Jobbar som sagt på barnhem 2 dagar i veckan också, där bor barn i alla åldrar från 1-15 ungefär. Har bara en bild därifrån hittills, på det minsta barnet:
 
 
 
Såhär såg vädret ut tidigare i veckan! Men sista två dagarna nu har varit lite ostabilt, men i helgen ska det bli fint igen!
I helgen åker vi iväg på Garden Route, då ska vi besöka en elefantpark, ett reservat för apor, världens högsta bungyjump, paddla kanot m.m. Ska bli sjukt kul! Bussen går dock kl 05.00 imornbitti så nu är det dags att sova!
Tillbaka på söndag, uppdaterar nog då :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

moawidens.blogg.se

Min volontärresa till Kapstaden, Sydafrika.

RSS 2.0