If you can dream it, you can do it!

 
Hejsan!
 
Vi kom fram igår vid kl 12 men jag orkade inte blogga på kvällen för jag var så sjukt trött efter allt resande, haha!
Fick dessutom riktigt ont i halsen och har känt mig lite febrig idag, hoppas att det bara är omställningen och att det ger sig snart.
Igår visade Tania omkring oss i Observatory som området vi bor i heter. Vi åt på en mysig restaurang där dom hade jättegoda pizzor!
Idag har vi åkt omkring i centrum som ligger cirka 10 minuter här ifrån med bil. Vi åkte också ut till Sea Point och Green Point som ligger vid kusten med jättefina stränder och hus.
 
 
 
Här kommer lite bilder på huset också:
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

moawidens.blogg.se

Min volontärresa till Kapstaden, Sydafrika.

RSS 2.0